Διαχείριση Social Media

Διαχειριση Social Media

 

Τα Social Media, δηλαδή τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος κλάδος του Digital Marketing, τον οποίο ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στη χώρα μας ανακαλύπτουν και αρχίζουν να χρησιμοποιούν. Είτε μικρές είτε μεγαλύτερες επιχειρήσεις έχουν πολλούς λόγους να ενδιαφέρονται για το Social Media Marketing και να προβάλλουν τη δραστηριότητά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς αποτελούν τον πιο άμεσο και "φυσικό" τρόπο επικοινωνίας προς τους δυνητικούς πελάτες τους.

Το λάθος που κάνουν ωστόσο οι περισσότερες εταιρείες και ιδίως οι μικρομεσαίες, είναι να θεωρούν τη διαχείριση των Social Media ως κάτι απλό που μπορούν να αναλάβουν οι ίδιοι ή κάποιο άτομο γενικών καθηκόντων της εταιρείας. Και ενώ στο πρακτικό σκέλος δεν είναι δύσκολο να ανεβάσει κανείς μια εικόνα συνοδευόμενη από κείμενο, αν γίνει χωρίς στρατηγική και από μη ειδικούς, είναι σίγουρο πως δεν θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα και πολύ πιθανόν αργά ή γρήγορα να δημιουργηθούν προβλήματα με το κοινό. Πόσες φορές δεν έχετε δει (ίσως σας έχει τύχει κιόλας) ένα post να είναι στον ενικό, άλλο στον πληθυντικό, άλλα πιο φιλικά άλλα πιο επαγγελματικά και γενικότερα να μην υπάρχει ένα ενιαίο tone of voice.

Εδώ ακριβώς έρχεται η ομάδα των ειδικών μας, η οποία αναλαμβάνει την Επαγγελματική Διαχείριση Social Media με συγκεκριμένο πλάνο, αλλά και ο μέρος μια συνολικότερης στρατηγικής online προβολής της επιχείρησής σας. Αξιοποιώντας τη γνώση και την εμπειρία που έχουμε αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια ασχολούμενοι με το Social Media Management, μπορούμε να σας εγγυηθούμε την σταθερά ανοδική πορεία των Fans σας, όχι απλά προσθέτοντας μη ποιοτικούς χρήστες, αλλά προσελκύοντας Fans που ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Και σε αυτό το σημείο θα γίνει πιο ευδιάκριτο γιατί χρειάζεται μια έμπειρη ομάδα για τη διαχείριση των Socail Media της επιχείρησής σας. Ο λόγος είναι απλός, καθώς σε αυτή τη διαδικασία δεν εμπλέκεται ένα άτομο, αλλά χρειάζονται διαφορετικές γνώσεις και δεξιότητες για τα στάδια που θα ακολουθηθούν, μέχρι εν τέλει ο χρήστης να δει το επόμενο post σας. Μόνο έτσι θα οργανωθεί άρτια και επαγγελματικά η προβολή σας στα Social Media και θα "χτίσετε" μια ισχυρή και αξιόπιστη online παρουσία.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το Social Media Management εμπλέκονται οι εξής ειδικοί:

- Social Media Strategist

Αναλαμβάνει σε συνεργασία μαζί σας να ορίζει το Social Media Strategy που θα ακολουθεί, το tone of voice, τη συχνότητα των posts, το περιεχόμενό τους κλπ.

- Marketing Copywritter

Αφότου καταγραφεί η στρατηγική και οριστεί η θεματολογία των posts, ο εξειδικευμένος copywritter θα γράψει το σχετικό κείμενο, τηρώντας τα brand guidelines.

- Graphic Designer

Έχοντας πλέον το λεκτικό που θα συνοδεύσει ένα post, ο γραφίστας μπορεί εύκολα να δημιουργήσει μια εικόνα που να ταιριάζει στο θέμα και το περιεχόμενο του κειμένου.

- Digital Marketeer

Έχοντας πλέον όλα τα απαραίτητα στοιχεία για το post σας, ο Marketter είναι αυτός που αναλαμβάνει να το βγάλει live αλλά και να παρακολουθεί και να σας ενημερώνει για την απόδοση τους και της στρατηγικής των Social Media γενικότερα.

- Crisis Manager

Δεν είναι απαραίτητη η συνεισφορά του σταθερά σε κατά τη διαχείριση των Social Media, αλλά όταν θα έχετε μια διένεξη με έναν χρήστη, ένα κακόβολο σχόλιο ή πόσο μάλλον ένα αρνητικό σχόλιο που δικαίως όμως έγινε, είναι ο καταλληλότερος για να σας συμβουλεύσει πως θα το αντιμετωπίσετε επαγγελματικά.

 

Ζητήστε μας προσφορά για να διαπιστώσετε όλα τα παραπάνω και κυρίως για να λάβετε μια άκρως ασυναγώνιστη προσφορά για να διαχειριστούμε τις διαφημίσεις σας.

Ζητήστε Προσφορά

 

Ποια μέσα μπορεί να περιλαμβάνει η Διαχείριση Social Media;

Πολύ συχνά στην Ελλάδα αναφερόμαστε σε Διαχείριση Social Media και εννοούμε τη Διαχείριση Facebook. Αυτό είναι λανθασμένο για πολλούς λόγους, όπως φυσικά εξίσου λανθασμένο είναι μια επιχείρηση να δημιουργεί λογαριασμό σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς ούτε να τις "ταιριάζουν" όλα τα μέσα ούτε να μπορεί να συντηρεί σωστά. Ανά περίπτωση λοιπόν πρέπει να αποφασίζεται ποια Social Media μπορούν να ωφελήσουν κάθε επιχείρηση και σε τι ποσόστωση το καθένα από αυτά. Ας δούμε όμως τα βασικότερα κανάλια στα οποία μπορεί να αναλάβουμε το Social Media Management.

FACEBOOK

Φυσικά το Facebook ήταν και - παρά τα προβλήματα - παραμένει η ναυαρχίδα των Social Media, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Με πάνω από 5 εκατομμύρια ενεργούν χρήστες στη χώρα μας και 2,2 δισεκατομμύρια χρηστών συνολικά, είναι αναμενόμενο να αποτελεί το κύριο μέσο για να προσεγγίσει κάθε επιχείρηση το δυνητικό της πελατολόγιο. Τη λειτουργία του ως χρήστες οι περισσότεροι τη γνωρίζετε, αν και φυσικά υπάρχουν πολλές περισσότερες δυνατότητες για τις επαγγελματικές σελίδες, ιδίως όσες χρησιμοποιούν το Business Manager. 

INSTAGRAM

Ίσως το πλέον ταχέως αναπτυσσόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια είναι το Instagram, το οποίο έχει εξαγοραστεί εδώ και κάποια χρόνια από το Facebook. Εδώ ξεχωρίζει η χρήση εικόνας και βίντεο έναντι του κειμένου, γεγονός που το έχει ίσως πιο χρήσιμο και από το Facebook για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κλάδους όπως τη μόδα. Χαρακτηριστικό στατιστικό είναι πως καθημερινά στο Instagram ανεβαίνουν περίπου 60 εκατομμύρια φωτογραφίες και γίνονται 1,6 δισεκατομμύρια likes. Λόγω της δύναμης της εικόνας και του γεγονότος ότι είναι πιο προσωποκεντρικό μέσο (π.χ. συγκριτικά με το Pinterest που επίσης βασίζεται στην εικόνα), έχει γίνει το κατεξοχήν μέσο για αξιοποίηση των λεγόμενων Influencers, με το YouTube να έπεται.

YOUTUBE

Αρκετοί δεν κατατάσσουν καν το YouTube ως μέσω κοινωνικής δικτύωσης, φυσικά εσφαλμένα. Εκτός από ένα από τα δημοφιλέστερα social media, το YouTube που έχει εξαγοραστεί από τη Google, είναι η δεύτερη μηχανή αναζήτησης (μετά τη Google) και τρίτο site γενικότερα σε επισκεψιμότητα (μετά από Google & Facebook).  Αν αυτά δεν σας λένε κάτι, απλά σκεφτείτε πως κάθε λεπτό που περνάει, "ανεβαίνουν" 400 ώρες βίντεο. Είναι φυσικά μακράν το πιο αποτελεσματικό μέσο για να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, χρησιμοποιώντας video.

TRIPADVISOR

Όσοι έχετε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τουρισμό ή σας αρέσει εσάς να ταξιδεύετε, θα γνωρίζετε το TripAdvisor. Ναι και αυτό είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, όπου πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό, δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στις κριτικές των χρηστών.

PINTEREST

Είναι άλλο ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που βασίζεται στην εικόνα. Εδώ κάθε χρήστης μπορείς να δημιουργήσεις boards (πίνακες) και να κάνει pin (να καρφιτσώσει) σε αυτά εικόνες. Σε αντίθεση με το Instagran που δίνει βαρύτητα στο πρόσωπα, εδώ απεικονίζονται συνήθως τοπία, ιδέες διακόσμησης και φυσικά προϊόντα.

TWITTER

Το αφήσαμε για τελευταίο, παρόλο που είναι γνωστό στους περισσότερους και εμφανίζει μεγάλη δραστηριότητα, με πάνω από 6.000 tweets ανά δευτερόλεπτο. Ο λόγος είναι πως ενδείκνυται περισσότερο για μεμονωμένα άτομα και όχι για επιχειρήσεις, καθώς και για όσους δραστηριοποιούνται ως πολιτικοί, δικηγόροι, οικονομολόγοι και άλλες παρεμφερείς ειδικότητες.

 

Γνωρίζετε πως πάνω από 70% των χρηστών του διαδικτύου αγοράζουν αγαθά από μια επιχείρηση που υποστηρίζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Πως τα τελευταία απορροφούν περίπου το 1/4 του χρόνου από τον οποίο κάθε χρήστες ''σερφάρει'' στο internet; Ότι το 53% των χρηστών προτείνει καταναλωτικά αγαθά ή υπηρεσίες μέσα από τα σχόλια τους. Οι αριθμοί αυτοί είναι ενδεικτικοί και αποδεικνύουν πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες, και συνεπώς πόσο σημαντικό είναι το Social Media Marketing για μια επιχείρηση που θέλει να δείχνει τη σωστή εικόνα προς το κοινό της.

Εφόσον λοιπόν θέλετε να έχετε μια άρτια και επαγγελματική παρουσία στα Social media και να αξιοποιήσετε τον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο του Internet, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, για μια ανάλυση των αναγκών του project σας, χωρίς απολύτως καμία δέσμευση. Όπως θα διαπιστώσετε, μπορούμε να σας προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση σε απόλυτα προσιτή τιμή.

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

Συχνές αναζητήσεις χρηστών: social media marketing, social media management, social media strategy, διαχείριση social media, διαχειριση facebook, social media marketing strategy, social media strategy plan, digital and social media marketing.

Ζητήστε Online Προσφορά Ζητήστε Online Προσφορά

ΤΟ BLOG ΜΑΣ