E-mail Marketing

E-Mail Marketing

 

Το E-mail Marketing είναι μια από τις πιο παλιές και παραδοσιακές μεθόδους προώθησης μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Ωστόσο, αρκετοί κάνουν το λάθος να υποστηρίζουν πως τα τελευταία χρόνια τα newsletters και το E-mail Marketing δεν φέρνει αποτελέσματα και έχει "πεθάνει", κυρίως επειδή δεν γνωρίζουν τις σύγχρονες μεθόδους και εγκλωβίζονται σε παρωχημένες μεθόδους.

Ναι, το να στέλνει κανείς μαζικά e-mails με μια προσφορά σε μια λίστα αγνώστων δεν είναι αποδοτικό και πλέον είναι και παράνομο με βάση το GDPR. Ομοίως, η δημιουργία μιας βάσης από εγγεγραμμένα e-mails και η συνεχής αποστολή σε αυτά μαζικών newsletters χωρίς κάποιο κριτήριο, δύσκολα θα αποτελέσει μια αποτελεσματική ενέργεια E-mail Marketing. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι φταίει το εργαλείο, αλλά ο τρόπος που χρησιμοποιείται και κυρίως ότι δεν αποτελεί κομμάτι μια συμπαγούς και δομημένης στρατηγικής.

E-mail Marketing

 

Πλέον μια καμπάνια E-mail Marketing για να είναι αποτελεσματική πρέπει να χρησιμοποιεί πιο σύγχρονες έννοιες, όπως τα Segmented Newsletters και τα E-mail Automations, μαζί βέβαια με αρκετές ακόμα παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψιν. Τα Segmented Newsletters αφορούν τη στοχευμένη αποστολή e-mails, ανάλογα με τις προτιμήσεις και το αγοραστικό προφίλ των παραληπτών. Για παράδειγμα αν έχετε ένα e-shop με ρούχα, θα ήταν πολύ πιο αποδοτικό να στείλετε ένα newsletter με γυναικεία ρούχα σε γυναίκες, με ανδρικά σε άνδρες και με παιδικά σε γονείς, από το να στείλετε μαζικά την ίδια προσφορά σε όλους.

Από την άλλη τα E-mail Automations αποτελούν αυτοματοποιημένα newsletters που αποστέλλονται αυτομάτως, σύμφωνα με κάποια κριτήρια που θα έχετε θέσει και αποτελούν την πλέον αποδοτική μέθοδο e-mail marketing τα τελευταία χρόνια. Αν για παράδειγμα ένας χρήστης δει κάποια προϊόντα σας, τα προσθέσει στο καλάθι και έπειτα αποχωρήσει από το site σας χωρίς να ολοκληρώσει μια αγορά, αυτοματοποιημένα μπορεί να του σταλεί ένα e-mail που να του υπενθυμίζει τα προϊόντα που εν τέλει δεν αγόρασε, ενδεχομένως και με κάποιο κίνητρο για να προχωρήσει στην παραγγελία τους. Αυτή η διαδικασία αποτελεί το γνωστό Cart Abandonment E-mail. Επίσης αν διαθέτετε ένα e-shop με προϊόντα που έχουν κάποια ορισμένη κυκλικότητα (ελαστικά αυτοκινήτου, συμπληρώματα διατροφής κ.α.) ή υπηρεσίες με συνδρομή συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας, μπορείτε να στέλνετε αυτοματοποιημένα newsletters για να τους υπενθυμίζετε την νέα αγορά που πρέπει να πραγματοποιήσουν. Αυτά είναι μόνο κάποια ενδεικτικά παραδείγματα από τα δεκάδες αυτοματοποιημένα φίλτρα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, για να υλοποιείτε πιο αποδοτικές καμπάνιες newsletter.

Ζητήστε μας προσφορά για να διαπιστώσετε όλα τα παραπάνω και κυρίως για να λάβετε μια άκρως ασυναγώνιστη προσφορά για να διαχειριστούμε το E-mail Marketing της επιχείρησής σας.

Ζητήστε Προσφορά

 E-mail Marketing

Εάν λοιπόν οργανωθεί και υλοποιηθεί σωστά μια στρατηγική E-mail Marketing μπορεί να αποφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα, όπως:

- Το E-mail Marketing είναι ένα value for money μέσο προώθησης της εταιρείας σας, καθώς σε σχέση με το χαμηλό του κόστος φέρνει πολύ θετικά αποτελέσματα. Φυσικά είναι ανάλογο και της βάσης των e-mails που διαθέτετε.

- Είναι γρήγορο, εύκολο και δεν περιορίζεται γεωγραφικά. Μέσα σε λίγα λεπτά μπορείτε να επικοινωνήσετε την προσφορά ή το μήνυμα που επιθυμείτε σε ένα πλήθος χρηστών, όπως βέβαια συμβαίνει και με ενέργειες SMS Marketing.

- Αποκτάτε προσωπική επικοινωνία με το κοινό σας. Επιπλέον, αυτό το κάνετε στοχευμένα αφού μπορείτε να παραμετροποιήσετε το newsletter σας αναλόγως την ηλικία, την περιοχή και άλλα κριτήρια, προσδοκώντας σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

- Το E-mail Marketing παρέχει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές προώθησης ιστοσελίδων, εδώ τα αποτελέσματα είναι άμεσα.

- Η μαζική αποστολή e-mails δημιουργεί διαδραστικότητα με τον πελάτη, ενισχύοντας τις πωλήσεις σας αλλά κυρίως αυξάνοντας το lifetime value του πελάτη.

Βεβαίως για να γίνουν όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να έχετε φροντίσει να δημιουργήσετε μια ποιοτική βάση με e-mails. Ένας εύκολος τρόπος είναι να φροντίσετε κατά την κατασκευή ιστοσελίδας να υπάρχει μια φόρμα μια εγγραφής στο newsletter, δίνοντας και κάποιο κίνητρο στον χρήστη που θα τον παρακινεί να εγγραφεί. Από την άλλη και το περιεχόμενο του newsletter θα πρέπει να είναι σαφές και περιεκτικό χωρίς περιττές πληροφορίες, ενώ και η συχνότητα αποστολής είναι μια σημαντική παράμετρος για το E-mail Marketing, ώστε η επιχείρησή σας να αποκομίσει τα μέγιστα οφέλη.

 

Εφόσον λοιπόν θέλετε να έχετε μια άρτια και επαγγελματική στρατηγική E-mail Marketing, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας για μια ανάλυση των αναγκών του project σας, χωρίς απολύτως καμία δέσμευση.

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

Βρισκόμαστε στην εποχή του ίντερνετ. Εσείς θα μείνετε πίσω;  

 

Email Marketing

 

Συχνές αναζητήσεις χρηστών: email marketing ελλαδα, μαζικη αποστολη email, mail marketing, e mail marketing, email marketing

Call me Back

Θέλετε να σας καλέσουμε εμείς; Αφήστε μας το τηλέφωνό σας και σύντομα θα σας τηλεφωνήσουμε.

ΤΟ BLOG ΜΑΣ (Sidebar)